De kijkdoos

De kijkdoos

Ken je de good old kijkdoos nog? Wat ooit een schoenendoos was, veranderde dankzij een kijkgat en een toegevoegde inhoud van gekleurde plaatjes van karton en crêpepapier in een (kleur)rijk verhaal.

Bij het maken van de CopyConform website stond de kijkdoos centraal (muis maar eens over de foto’s). De achterliggende gedachte is dat ieder merk of bedrijf als het ware een kijkdoos is, met daarin een geheel eigen universum, dat laagje voor laagje is opgebouwd. Dat universum vertelt een verhaal over missies, drijfveren, visie en doelen. Aan onze tekstschrijvers de taak om al deze laagjes af te pellen en deze in hun – of eigenlijk jouw – eigen woorden weer te ontvouwen aan de wereld.

Je verhaal wordt op professionele, speelse en unieke wijze naar buiten gebracht, zodat de nieuwsgierigheid wordt geprikkeld en de tekst uitnodigt om in jouw wereld te stappen. Je verhaal blijft hangen, en je merk wordt geladen. Zo helpen we je bedrijf vérder.